Currículum: educació primària (2017)
Tipus de document
Llibre
Resum
Aquesta publicació recull el Decret 119/2015, de 23 de juny, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació primària que estableix la normativa vigent, la legislació de Catalunya, les orientacions europees i també els avenços de la neurociència. També inclou l'Ordre ENS/164/2016, de 14 de juny, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d'avaluació en l'educació primària, que dóna resposta al Decret 119/2015 i planteja una avaluació de caire competencial.
Citació
Currículum: educació primària. Elaboració: Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2017). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Documents
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions
Data de publicació
2017-01Extensió
179
Col·lecció
Currículum i orientacions;
Matèries (LEMAC)
Educació primària - Currículums
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Currículum i orientacions: educació infantil: primer cicle (2012)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2012-07)La finalitat de l'educació infantil és contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants en col·laboració amb les seves famílies, proporcionant-los un clima ... -
Currículum i orientacions: educació infantil: segon cicle (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2016-06)Aquest document dóna orientacions als professionals del segon cicle d'educació infantil per oferir als infants les possibilitats que garanteixin el desenvolupament integral. Presenta propostes ... -
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Ordenació Curricular d’Educació Infantil i Primària (2015-06)La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...