Search
Now showing items 1-6 of 6
Instruccions de funcionament del Programa de llengua àrab i cultura marroquina (LACM) per al curs 2021-2022 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-06)
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí.
El document conté les ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria.
El ...
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-02)
Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica.
El document conté ...
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació, 2021-11)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia.
El ...