• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-6 of 6

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

L'hàbit lector i el temps de lectura a l'educació secundària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten orientacions organitzatives i metodològiques per treballar el temps de lectura en un centre educatiu de secundària, imprescindible per a desenvolupar l’hàbit ...
 

Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...
 

Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, ...
 

El gust per llegir a educació infantil i a educació primària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Fomentar el gust per la lectura dels nostres alumnes, el desig, les ganes i la il·lusió per llegir llibres comporta ajudar a desenvolupar hàbits lectors i actituds positives vers la lectura. La intervenció ...
 

Avaluació d'actituds envers la lectura [material didàctic] (2a edició,2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
L’èxit lector dels alumnes depèn tant de les actituds positives que hagi desenvolupat en les seves experiències lectores, com de la implicació personal en la lectura. En aquesta proposta didàctica ...
 

Els nostres contes: experiència de lectura [activitat] (2016) 

Parals, Marta; Márquez, Agnès (2016)
L’escola Mare de Déu del Sol de Pont aprofita l’elaboració de contes per Sant Jordi per treballar la fluïdesa lectora, aplicant estratègies com la relectura, la lectura expressiva i la lectura coral.


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (5)Márquez, Agnès (1)Parals, Marta (1)Subject
Lectura (6)
Educació infantil (5)Gust lectura (5)Hàbit lector (5)Educació primària - Cicle inicial (3)Avaluació (1)Educació primària (1)Educació secundària obligatòria (1)Temps lectura (1)... Show moreIssue Date
2016 (6)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC