• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 23

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ...
 

Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...
 

Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten recursos i es donen orientacions perquè el professorat pugui implicar les famílies en el procés d’aprendre a llegir dels infants. La família i l’escola són els ...
 

Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, ...
 

La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ...
 

La lectura d’un àlbum il·lustrat: Magenta i la balena blanca [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
L’activitat que es desenvolupa en aquesta proposta didàctica és un bon exemple sobre com es pot treballar la comprensió lectora en un l’àlbum il·lustrat, ja que per comprendre aquest tipus de text cal ...
 

Racons de joc simbòlic: una manera de jugar i descobrir els usos de la lectura [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions ...
 

Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...
 

Els jocs d’ús social: aprendre el codi escrit a través del joc [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Per seleccionar els jocs d’ús social que es recullen en aquesta proposta didàctica s’han tingut en compte dos criteris: que siguin jocs que els infants puguin trobar al seu entorn i que permetin una ...
 

Activitats per treballar les estratègies de comprensió lectora a l’educació infantil i al cicle inicial de primària [material didàctic] (2a edició,2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
L’adquisició de les estratègies de comprensió lectora és un procés que s’inicia amb els primers contactes amb el text i es va consolidant a mesura que l’alumne esdevé un lector autònom. En aquest dossier ...
  • 1
  • 2
  • 3


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (16)Departament d'Ensenyament (3)Arderiu, Eulàlia (1)Batlle, Sílvia (1)Bo Gil, Guadalupe (1)Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (1)Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (1)Garcia, M. Rosa (1)López, Àlex (1)Márquez, Agnès (1)... Show moreSubject
Educació infantil (23)
Lectura - Comprensió (18)Educació primària - Cicle inicial (15)Lectura (5)Gust lectura (4)Hàbit lector (4)Avaluació (1)Consciència fonològica (1)Educació primària (1)Estratègies descodificació (1)... Show moreIssue Date
2016 (23)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC