• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 50

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ...
 

La guerra civil des del bàndol de la República: unitat didàctica, quart d'ESO [material didàctic] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Quinquer Vilamitjana, Dolors (Departament d'Ensenyament, 2016-07)
 

Racons de joc simbòlic: una manera de jugar i descobrir els usos de la lectura [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions ...
 

Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016) 

Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (Departament d'Ensenyament, 2016)
L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ...
 

La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ...
 

Fem teatre a l'escola: experiència de lectura [activitat] (2016) 

Departament d'Ensenyament; Escola Empúries (L'Escala, Girona) (Departament d'Ensenyament, 2016-05)
La preparació i la representació d’una obra de teatre permet als alumnes de 2n de l’escola Empúries de l’Escala practicar la lectura expressiva, la relectura, i la conversa i reflexió per accedir a la ...
 

Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Aquesta prova té com a finalitat avaluar l’habilitat lectora de l’alumnat que acaba el cicle inicial de primària. Ha estat concebuda perquè, mitjançant la seva aplicació, el docent obtingui informació ...
 

Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ...
 

Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016) 

Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (Departament d'Ensenyament, 2016-05-29)
L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...
 

Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (31)Departament d'Ensenyament (15)Quinquer Vilamitjana, Dolors (5)Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat (3)Escola Horta Vella (Sant Carles de la Ràpita, Catalunya) (3)Arandigoyen, José (1)Arderiu, Eulàlia (1)Aymerich Lemos, Sílvia (1)Batlle, Sílvia (1)Blanco Segura, Lorena (1)... Show moreSubject
Lectura - Comprensió (50)
Educació infantil (23)Educació primària - Cicle inicial (21)Educació secundària obligatòria (9)Educació primària - Cicle mitjà (8)Educació primària - Cicle superior (8)Ciències socials - Educació secundària obligatòria (3)Aprenentatge lèxic (2)Lectura en veu alta (2)Biologia humana - Ensenyament - Mètodes actius (1)... Show moreIssue Date2010 - 2020 (48)2009 - 2009 (1)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC