• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 30

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ...
 

Presentació i recomanació de llibres: una activitat per al foment de la lectura autònoma [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Una de les millors activitats per crear l’hàbit lector és que els alumnes es recomanin llibres que han llegit. Tot i que, d’entrada, pot semblar una activitat senzilla, requereix preparar-la i tenir en ...
 

L’escolta estructurada: una proposta didàctica per treballar el procés lector des de la lectura del text per part de l’adult [material didàctic] (2013) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2013-10)
Dossier didàctic que dóna orientacions per treballar el procés lector. Es plantegen classes de lectura col·lectiva per a educació infantil i cicle inicial, on, a partir de la lectura del text per part ...
 

Lectura i família: com fomentar la lectura des de la llar [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten recursos i es donen orientacions perquè el professorat pugui implicar les famílies en el procés d’aprendre a llegir dels infants. La família i l’escola són els ...
 

Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, ...
 

La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ...
 

La lectura d’un àlbum il·lustrat: Magenta i la balena blanca [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
L’activitat que es desenvolupa en aquesta proposta didàctica és un bon exemple sobre com es pot treballar la comprensió lectora en un l’àlbum il·lustrat, ja que per comprendre aquest tipus de text cal ...
 

Racons de joc simbòlic: una manera de jugar i descobrir els usos de la lectura [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions ...
 

Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...
 

Construïm i llegim frases: experiència de lectura [activitat] (2018) 

Blanco Segura, Lorena (2018-05)
A l’aula de P5 de l’escola Àngels Garriga els alumnes fan una activitat que té per finalitat analitzar la tira fònica per adquirir consciència lèxica i, d’aquesta manera, separar bé les paraules quan ...
  • 1
  • 2
  • 3


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (19)Departament d'Ensenyament (4)Arderiu, Eulàlia (1)Batlle, Sílvia (1)Blanco Segura, Lorena (1)Bo Gil, Guadalupe (1)Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (1)Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (1)Escola Torres Jonama (Palafrugell, Girona) (1)Garcia, M. Rosa (1)... Show moreSubject
Educació infantil (30)
Lectura - Comprensió (23)Educació primària - Cicle inicial (18)Lectura (6)Gust lectura (5)Hàbit lector (5)Avaluació (1)Consciència fonològica (1)Educació primària (1)Estratègies descodificació (1)... Show moreIssue Date2010 - 2018 (29)2008 - 2009 (1)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC