Search
Now showing items 1-10 of 14
Categories d'alumnes amb necessitats específiques: alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: glossari de definicions (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-03-15)
La biblioteca escolar com a eina d’inclusió (2021)
(Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics, 2021-06)
Aprendre junts per viure junts: pla d'acció 2008-2015 (2008)
(Departament d'Educació, 2008)
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015)
Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ...
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(Departament d'Ensenyament, 2013)
Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ...
Informe de valoració de les unitats de suport a l'educació especial, USEE (2008)
(Departament d'Educació, 2008)
Document que recull informació de professionals i famílies, amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de funcionament de les unitats de suport a l'educació especial (USEE) i sobre la incidència ...
Guia per a famílies d'infants amb sordesa o sordceguesa (2006)
(Departament d'Educació i Universitats, 2006)
Publicació que facilita informació bàsica a les famílies sobre la sordesa i la sordceguesa, i els suports tècnics i les modalitats d'escolarització d'aquests infants.
Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta (2010)
(Departament d'Educació, 2010)
Document que aporta elements a les famílies per poder entendre i acompanyar els fills que, en algun moment del procés evolutiu, presentin comportaments disruptius.