• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 87

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Adequar el currículum (rev. 2018) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2018-07)
Recursos i orientacions per adequar el currículum a les necessitats i capacitats dels alumnes d’origen estranger, amb la finalitat de facilitar que, amb els ajuts adequats, puguin assolir els mateixos ...
 

La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ...
 

Lectura diària a la Secció d'Institut de Badalona: experiència de temps de lectura a l'educació secundària obligatòria [activitat] (2009) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Secció d'Institut de Badalona. Comissió de lectura (Departament d'Ensenyament, 2009-06)
Tot l’alumnat, dins del marc horari del centre, dedica mitja hora diària a la lectura. Pot triar entre una sèrie de materials seleccionats prèviament. Simultàniament s’ofereixen sessions de reforç a ...
 

La guerra civil des del bàndol de la República: unitat didàctica, quart d'ESO [material didàctic] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics; Quinquer Vilamitjana, Dolors (Departament d'Ensenyament, 2016-07)
 

Racons de joc simbòlic: una manera de jugar i descobrir els usos de la lectura [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Els racons de joc simbòlic presenten situacions lúdiques i creatives viscudes pels infants, que permeten treballar la llengua oral de forma contextualitzada i funcional, ja que reprodueixen situacions ...
 

La lectura compartida: una proposta didàctica per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Dossier didàctic per treballar les estratègies de lectura amb l’alumnat que s’inicia en l’adquisició del codi. La lectura compartida és un tipus de lectura col·lectiva on mestra i alumnes s’afronten ...
 

Aprendre vocabulari en totes les matèries (rev. 2018) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2018-07)
Propostes per focalitzar el treball de la dimensió lingüística de les matèries en el vocabulari acadèmic associat a les àrees o matèries. La finalitat és ajudar els alumnes a assolir la competència ...
 

Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Aquesta prova té com a finalitat avaluar l’habilitat lectora de l’alumnat que acaba el cicle inicial de primària. Ha estat concebuda perquè, mitjançant la seva aplicació, el docent obtingui informació ...
 

Activitats autònomes de comprensió lectora [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
En aquest dossier didàctic es presenten un conjunt d’activitats que els alumnes poden fer de manera autònoma, és a dir, aplicant els procediments que ja han adquirit. Parlem, doncs, d’activitats de ...
 

Orientacions per a la confecció d’una prova: la lectura en veu alta, 2n de primària [material didàctic] (2a edició, 2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
En aquesta proposta per a segon de primària, es donen orientacions per avaluar els components de la lectura en veu alta següents: fonètica, entonació, velocitat i correcció lectora. S’hi adjunta un ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 9


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (87)Quinquer Vilamitjana, Dolors (5)Arnáiz Pérez, M. Pilar (3)Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat (3)Bagés, Noemi (2)Portell Rifà, Joan (2)Badia Cantarero, Mònica (1)Bell-lloch, Lídia (1)Burguesa, Maria Antònia (1)Carmona Pizarro, Rodrigo (1)... Show moreSubjectLectura - Comprensió (31)Educació primària - Cicle inicial (16)Educació infantil (14)Lectura, Gust per la (13)Educació primària - Cicle mitjà (8)Educació primària - Cicle superior (8)Educació secundària obligatòria (8)Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria (7)Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament (6)Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Ensenyament (6)... Show moreIssue Date2010 - 2019 (83)2008 - 2009 (2)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC