Search
Now showing items 1-10 of 40
Aprendre junts per viure junts: pla d'acció 2008-2015 (2008)
(Departament d'Educació, 2008)
Informe de valoració de les unitats de suport a l'educació especial, USEE (2008)
(Departament d'Educació, 2008)
Document que recull informació de professionals i famílies, amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de funcionament de les unitats de suport a l'educació especial (USEE) i sobre la incidència ...
Escola i famílies: continguts de l’aplicació informàtica per a l’elaboració del projecte (2022)
(Departament d'Educació, 2022-04)
L’enfocament restauratiu a casa: principis i preguntes restauratives, cercles i reunions restauratives (2020)
(Departament d'Educació, 2020-07-11)
BE21: apunts per a la biblioteca escolar (2020)
(Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics, 2020-07)
Recull de textos sobre biblioteques escolars d'educació primària i secundària.
Protocol d'àmbit comunitari de prevenció, detecció i intervenció davant situacions d'absentisme [protocol] (2019)
(Departament d'Educació, 2019-06-25)
Enfocament restauratiu global: els cinc principis restauratius, model Belinda Hopkins [infografia] (2021)
(Departament d'Educació, 2021)
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives (2010)
(Departament d'Educació, 2010)
Aquesta guia pretén orientar el procés de canvi en els centres educatius cap a la inclusió i, d'altra banda, servir de referent per identificar les bones pràctiques inclusives que ajudin en aquest procés ...
Projecte de convivència: mediació escolar: educació secundària: quadern de treball (2020)
(Departament d'Educació. Servei d'Escola i Família, 2020-01)
Material de formació que aporta recursos per educar l’alumnat en la gestió positiva dels conflictes mitjançant la comunicació, la gestió de les emocions, la presa de decisions... La mediació escolar es ...
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
(Departament d'Educació, 2010)
Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010