Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorInternational Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)eng
dc.date.accessioned2020-10-02T06:21:09Z
dc.date.available2020-10-02T06:21:09Z
dc.date.issued2013-01
dc.identifier.citationPIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. d'Ensenyament, 2013.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/568
dc.description.abstractAquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat de quart curs d'educació primària en més de cinquanta països. L'estudi PIRLS avalua la comprensió lectora. L'estudi TIMSS avalua les matemàtiques i les ciències. Catalunya ha participat en els estudis com a part de la mostra estatal. Hi han participat 568 alumnes, provinents de vint-i-tres centres.ca
dc.format.extent31ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;23
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.titlePIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacEducació primària - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)ca
dc.subject.lemacTrends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint