Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorInternational Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)eng
dc.date.accessioned2020-10-02T06:21:09Z
dc.date.available2020-10-02T06:21:09Z
dc.date.issued2013-01
dc.identifier.citationPIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. d'Ensenyament, 2013.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/568
dc.description.abstractAquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat de quart curs d'educació primària en més de cinquanta països. L'estudi PIRLS avalua la comprensió lectora. L'estudi TIMSS avalua les matemàtiques i les ciències. Catalunya ha participat en els estudis com a part de la mostra estatal. Hi han participat 568 alumnes, provinents de vint-i-tres centres.ca
dc.format.extent31ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;23
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.titlePIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacEducació primària - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacProgress in International Reading Literacy Study (PIRLS)ca
dc.subject.lemacTrends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)ca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element


Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix