Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-29T07:09:00Z
dc.date.available2020-09-29T07:09:00Z
dc.date.issued2007-06
dc.identifier.citationMarc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/557
dc.description.abstractL'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció sobre l'educació primària a Catalunya i de plantejar els objectius generals de l'avaluació empresa, s'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats, que són: de resultats (coneixement del medi natural, social i cultural; llengua castellana; llengua anglesa; matemàtiques; coneixement del medi social i cultural de Catalunya; llengua catalana), de context i de processos educatius (estudi sociodemogràfic i lingüístic; avaluació de centres a partir d'indicadors rellevants; aplicació de qüestionaris diversos) i dades de contrast (competències bàsiques en l'àmbit lingüístic de 4t curs).ca
dc.format.extent70ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;10
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.titleMarc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacEducació primària - Avaluació - Sisè cursca
dc.subject.lemacIndicadors educatiusca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element


Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix