Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-14T14:28:41Z
dc.date.available2020-09-14T14:28:41Z
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.citationL'avaluació de quart d'ESO 2020. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/446
dc.description.abstractEl número 46 dels Quaderns d’avaluació presenta els resultats del novè cicle de l’avaluació de quart d’ESO, que es va aplicar per primera vegada el curs 2011-2012. Conté els resultats habituals: les puntuacions mitjanes globals, les puntuacions dels àmbits avaluats en cada competència, el percentatge d’alumnes que hi ha situat en cada nivell d’assoliment de les competències, la incidència que tenen en els resultats diverses variables, l’anàlisi de tendències, les puntuacions globals en els diferents territoris, la percepció de la dificultat de les proves i la relació que mostra amb els resultats obtinguts, etc. El número conté una novetat rellevant per enriquir les dades. Per primera vegada, s'han estudiat els resultats obtinguts per un col·lectiu determinat, que en aquest cas és la Xarxa de competències bàsiques (Xarxa Cb), amb disset anys de trajectòria. Ens hem preguntat si els centres que pertanyen a la Xarxa Cb presenten alguna diferència en els resultats de l’avaluació i, per respondre la pregunta, s'han comparat amb els resultats dels centres que no pertanyen a la Xarxa Cb.ca
dc.format.extent70ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;46
dc.titleL'avaluació de quart d'ESO 2020 (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Avaluació - Quart cursca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint