Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-14T13:40:24Z
dc.date.available2020-09-14T13:40:24Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.citationPISA 2015: síntesi de resultats (2017). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.ca
dc.identifier.issn2014-797Xca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/436
dc.description.abstractEl número 36 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' està dedicat íntegrament als resultats obtinguts per l'alumnat de 15 anys en el PISA 2015. En aquest any, el domini principal de l'avaluació ha estat la competència científica. S'han avaluat també la competència matemàtica i la comprensió lectora. Es presenten gràfics amb els resultats de l'alumnat de Catalunya i dels països de l'OCDE i també de les comunitats autònomes d'Espanya, que han ampliat la mostra. Les dades que oferim aquí són una síntesi de resultats. Estem treballant en un informe que analitzi amb més profunditat els resultats obtinguts per l’alumnat de Catalunya en el PISA 2015 i que integri l’anàlisi de les diverses variables de context que permeten explicar aquests resultats. L’informe inclourà, també, els resultats de la competència financera i de la competència en la resolució col·laborativa de problemes, a més de l’anàlisi del benestar de l’alumnat que l’OCDE anirà publicant al llarg del 2017.ca
dc.format.extent49ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesQuaderns d'avaluació. CSASE;36
dc.titlePISA 2015: síntesi de resultats (2017)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativa - Catalunyaca
dc.subject.lemacProgramme for International Student Assessment (PISA)ca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir