Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.date.accessioned2020-09-14T08:20:35Z
dc.date.available2020-09-14T08:20:35Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.citationLa percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/425
dc.format.extent2ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesTast de dades. CSASE;7
dc.titleLa percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Avaluació - Quart cursca
dc.subject.lemacEnsenyament - Catalunya - Estadístiquesca
dc.subject.lemacIndicadors educatius - Catalunyaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • CSA sèrie - Tast de dades [51]
    Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català

Mostrar el registro sencillo del ítem


Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir