dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T08:20:35Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T08:20:35Z | |
dc.date.issued | 2019-07 | |
dc.identifier.citation | La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2019. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/425 | |
dc.format.extent | 2 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Tast de dades. CSASE;7 | |
dc.title | La percepció de la dificultat de les proves de quart d'ESO del 2019 s'associa amb els resultats reals? Què passa amb la bretxa de gènere? (2019) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Educació secundària obligatòria - Avaluació - Quart curs | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Catalunya - Estadístiques | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius - Catalunya | ca |