• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • Search
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-5 of 5

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2020-06)
Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.
 

TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (Departament d'Ensenyament, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
 

TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (Departament d'Ensenyament, 2018-10)
El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...
 

TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (Departament d'Ensenyament, 2014-12)
El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...
 

Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2011-02)
La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ...


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (5)International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (3)Martin, M.O. (2)Mullis, Ina V.S. (2)Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2)SubjectAvaluació educativa (5)
Matemàtica - Avaluació (5)
Ciències - Avaluació (3)Tests i proves en educació - Elaboració (3)Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) (3)Educació primària - Avaluació - Quart curs (2)Indicadors educatius (2)Programme for International Student Assessment (PISA) (2)... Show moreIssue Date2020 (1)2018 (2)2014 (1)2011 (1)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC