Search
Now showing items 1-10 of 38
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
(Departament d'Educació, 2020-06)
Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
Manual d'avaluació de projectes i programes educatius (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-06)
Aquest és un manual pensat per orientar el procés d'avaluació de projectes de millora que puguin desenvolupar els centres educatius. Pretén donar eines als centres de recursos pedagògics, a les direccions ...
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-07)
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007)
(Departament d'Educació, 2007-06)
L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció ...
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ...
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
(Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-04)
Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ...