Search
Now showing items 1-10 of 38
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-12)
El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
(Departament d'Educació i Universitats, 2006-05)
L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ...
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
(Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
(Departament d'Educació, 2005-02)
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ...
El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia [i] Breus apunts sobre el sistema educatiu finlandès i català (2005)
(Departament d'Educació, 2005-10)
Aquest volum presenta dos treballs diferents que donen pistes sobre els motius de l'èxit del sistema educatiu finlandès. En primer lloc, "El sistema educatiu finlandès vist des de Finlàndia" és un resum ...
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
(Departament d'Educació, 2020-06)
Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-03)
L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou ...
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-01)
Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ...
Marc de la competència global PISA 2018: preparant el nostre jovent per a un món inclusiu i sostenible (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-02)
Aquesta publicació és la traducció del marc conceptual de la competència global, que s'avalua per primer cop a PISA 2018. El programa PISA avalua tres dominis principals, que són la competència lectora, ...