Browsing Documents. CSASE by Issue Date
Now showing items 21-40 of 44
-
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
(2014-01)El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ... -
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
(2014-03)L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou ... -
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
(2014-05)L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ... -
Ítems alliberats de competència científica: PISA 2015 (2015)
(2015-03)El volum inclou trenta-cinc preguntes alliberades noves, extretes de vuit unitats de la prova pilot de PISA 2015. Pertanyen a dos grups: les unitats estàtiques -que inclouen estímuls estàtics, textos, ... -
Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona (2015)
(2015-05)Aquest informe analitza el projecte "Filosofia 3/18" desenvolupat a les escoles d'Argentona, com a materialització del programa que s’aplica des de fa gairebé trenta anys a diversos centres de Catalunya ... -
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(2016-01)Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ... -
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
(2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ... -
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
(2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ... -
Manual d'avaluació de projectes i programes educatius (2016)
(2016-06)Aquest és un manual pensat per orientar el procés d'avaluació de projectes de millora que puguin desenvolupar els centres educatius. Pretén donar eines als centres de recursos pedagògics, a les direccions ... -
L'estructura de 10 sistemes educatius de l'OCDE (2016)
(2016-11)Estudi descriptiu de deu sistemes educatius de referència en el món occidental: Alemanya, Anglaterra, Espanya, Finlàndia, França, Itàlia, Suècia, Austràlia, Estats Units i Quebec, que han estat seleccionats ... -
Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya (2017)
(2017-03)El número 37 de la col·lecció ‘Documents’, escrit per Anna Jolonch, presenta una síntesi de l'agenda política internacional en matèria de reformes educatives i extreu unes conclusions i recomanacions ... -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ... -
Marc de la competència global PISA 2018: preparant el nostre jovent per a un món inclusiu i sostenible (2018)
(2018-02)Aquesta publicació és la traducció del marc conceptual de la competència global, que s'avalua per primer cop a PISA 2018. El programa PISA avalua tres dominis principals, que són la competència lectora, ... -
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
(2018-04)Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
(2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...