• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 25

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)
Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.
 

Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...
 

Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
 

Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya (2012) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Garcia Gràcia, Maribel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (2012-11)
L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ...
 

Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ...
 

Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ...
 

Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)
El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...
 

Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ...
 

Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)
L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ...
 

Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020) 

Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)
Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ...
  • 1
  • 2
  • 3


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (25)
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (7)Espí Oliver, María José (2)Alberola Palop, Jorge (1)Amores González, Mercè (1)Chacón, Mercè (1)Garcia Gràcia, Maribel (1)Hernández Alarcón, Marta (1)León, Jorge (1)Mullis, Ina V.S. (1)... Show moreSubject
Avaluació educativa (25)
Indicadors educatius (25)
Programme for International Student Assessment (PISA) (9)Lectura - Comprensió - Avaluació (6)Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) (4)Tests i proves en educació - Elaboració (3)Educació primària - Avaluació - Sisè curs (2)Ensenyament virtual - Avaluació (2)Filosofia - Avaluació (2)Matemàtica - Avaluació (2)... Show moreIssue Date2010 - 2020 (15)2005 - 2009 (10)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC