• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 13

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...
 

Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...
 

Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ...
 

Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2011-02)
La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ...
 

Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2012-05)
El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...
 

PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2016-01)
Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ...
 

Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2011-09)
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ...
 

Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2014-01)
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ...
 

Marc de la competència global PISA 2018: preparant el nostre jovent per a un món inclusiu i sostenible (2018) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2018-02)
Aquesta publicació és la traducció del marc conceptual de la competència global, que s'avalua per primer cop a PISA 2018. El programa PISA avalua tres dominis principals, que són la competència lectora, ...
 

Avaluació del projecte Filosofia 3/18 a Argentona (2015) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2015-05)
Aquest informe analitza el projecte "Filosofia 3/18" desenvolupat a les escoles d'Argentona, com a materialització del programa que s’aplica des de fa gairebé trenta anys a diversos centres de Catalunya ...
  • 1
  • 2


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (13)Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (4)Garcia Gràcia, Maribel (1)Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (1)Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (1)Subject
Indicadors educatius (13)
Avaluació educativa (12)Lectura - Comprensió - Avaluació (4)Programme for International Student Assessment (PISA) (4)Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) (3)Filosofia - Avaluació (2)Aprenentatge basat en problemes - Avaluació (1)Ensenyament virtual - Avaluació (1)Escoles - Administració i organització (1)Escoles - Avaluació (1)... Show moreIssue Date2018 (1)2017 (1)2016 (3)2015 (2)2014 (1)2012 (3)2011 (2)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC