Search
Now showing items 1-10 of 23
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-07)
Manual d'avaluació de projectes i programes educatius (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-06)
Aquest és un manual pensat per orientar el procés d'avaluació de projectes de millora que puguin desenvolupar els centres educatius. Pretén donar eines als centres de recursos pedagògics, a les direccions ...
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-05)
L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ...
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-12)
El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ...
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-03)
L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou ...
Marc de la competència global PISA 2018: preparant el nostre jovent per a un món inclusiu i sostenible (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-02)
Aquesta publicació és la traducció del marc conceptual de la competència global, que s'avalua per primer cop a PISA 2018. El programa PISA avalua tres dominis principals, que són la competència lectora, ...