Search
Now showing items 1-10 of 14
Els resultats de PISA 2012 a Catalunya (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
Número dedicat als resultats de l’estudi PISA 2012, que tenia la competència matemàtica com a àmbit prioritari d’avaluació. Catalunya va participar a l’avaluació internacional amb una mostra de 1.435 ...
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-07)
Prova d'avaluació de quart d'ESO 2013-2014 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014)
L'avaluació de quart d'ESO 2014 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-04)
El número 28 dels Quaderns d'avaluació es divideix en dos grans blocs. En el primer es presenta la síntesi de resultats obtinguts en l'avaluació de quart d'ESO de 2014, amb novetats en la seva presentació. ...
Prova d'avaluació de sisè curs d'educació primària 2013-2014 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014)
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-05)
L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ...
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 18
(Departament d'Ensenyament, 2014-12)
La divuitena edició del Sistema d'Indicadors d’Ensenyament de Catalunya recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2012-2013 i les dades internacionals del curs 2011-2012.
Aquest volum manté ...
Equitat i resultats de l’alumnat d’origen estranger a PISA 2012 (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014)
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-12)
El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ...