localhost
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • o - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
  •   Home
  • o - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 27

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...
 

Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2014-01)
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ...
 

PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mullis, Ina V.S. (Departament d'Educació, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...
 

Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2007-03)
En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ...
 

Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2008-09)
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
 

Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2011-02)
La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ...
 

Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2011-09)
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ...
 

PISA 2003: ítems alliberats (2005) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2005-05)
L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ...
 

Marc conceptual de l'avaluació de quart d'educació secundària obligatòria (2020) 

Alberola Palop, Jorge; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; León, Jorge (Departament d'Educació, 2020-06)
Recull en un sol volum de tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de quart d'ESO, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2011-2012. Els marcs conceptuals són ...
 

Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2008-01)
L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ...
  • 1
  • 2
  • 3


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (27)Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (7)Espí Oliver, María José (2)Alberola Palop, Jorge (1)Amores González, Mercè (1)Chacón, Mercè (1)Garcia Gràcia, Maribel (1)Hernández Alarcón, Marta (1)León, Jorge (1)Mullis, Ina V.S. (1)... Show moreSubject
Indicadors educatius (27)
Avaluació educativa (25)Programme for International Student Assessment (PISA) (9)Lectura - Comprensió - Avaluació (6)Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) (4)Tests i proves en educació - Elaboració (3)Educació primària - Avaluació - Sisè curs (2)Ensenyament virtual - Avaluació (2)Filosofia - Avaluació (2)Matemàtica - Avaluació (2)... Show moreIssue Date2010 - 2020 (16)2005 - 2009 (10)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC