Search
Now showing items 1-10 of 45
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori.
Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ...
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(Departament d'Educació, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...
Relació de competències bàsiques (2003)
(Departament d'Ensenyament, 2003-12)
Síntesi de resultats: competències bàsiques, CB 10: curs 2006-2007: àmbit lingüístic (2007)
(Departament d'Educació, 2007-12)
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: síntesi de resultats: curs 2001-2002 (2001)
(Departament d'Ensenyament, 2001)
Proves d’avaluació de les competències bàsiques: educació primària: síntesi de resultats: curs 2004-2005 (2005)
(Departament d'Educació, 2005)
4t Seminari d'avaluació educativa [tríptic] (2007)
(Departament d'Educació, 2007)