Search
Now showing items 1-10 of 10
Quina és l'evolució de la bretxa entre noies i nois en matemàtiques i medi natural de sisè de primària? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-11)
Quines estratègies d'avaluació utilitzen els docents de Catalunya? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-01)
L’avaluació de quart d’ESO 2021 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
Aquest número dels Quaderns d’avaluació s’ha redactat pensant en les condicions que els efectes de la COVID-19 ha tingut sobre l’educació en aquests dos últims cursos acadèmics, situació que ha implicat ...
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-07)
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-10)
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-04)
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ...
L’avaluació de sisè d’educació primària 2021 (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
Un dels aspectes més remarcables d'aquest número dels Quaderns d'avaluació és que, a causa del confinament i de la interrupció de l’activitat lectiva presencial durant l’últim trimestre del curs 2019-2020, ...
Quin alumnat s’ha angoixat més durant el confinament? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-05)
L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-02)
TIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)
(Departament d'Educació, 2021-08)
El número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de ...