• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 38

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Ensenyament, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...
 

Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Educació, 2020-06)
Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic.
 

Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...
 

Manual d'avaluació de projectes i programes educatius (2016) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Ranchal Collado, Francesc (Departament d'Ensenyament, 2016-06)
Aquest és un manual pensat per orientar el procés d'avaluació de projectes de millora que puguin desenvolupar els centres educatius. Pretén donar eines als centres de recursos pedagògics, a les direccions ...
 

TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (Departament d'Ensenyament, 2018-11)
Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ...
 

PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2014-07)
 

Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2007-06)
L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció ...
 

PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (Departament d'Ensenyament, 2014-01)
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ...
 

Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Departament d'Educació, 2006-12)
L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ...
 

PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018) 

Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (Departament d'Ensenyament, 2018-04)
Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (37)Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (13)International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (5)Mullis, Ina V.S. (3)Espí Oliver, María José (2)Martin, M.O. (2)Alberola Palop, Jorge (1)Amores González, Mercè (1)Chacón, Mercè (1)Garcia Gràcia, Maribel (1)... Show moreSubject
Avaluació educativa (38)
Indicadors educatius (26)Programme for International Student Assessment (PISA) (14)Lectura - Comprensió - Avaluació (8)Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) (6)Tests i proves en educació - Elaboració (6)Matemàtica - Avaluació (5)Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) (5)Ciències - Avaluació (4)Educació primària - Avaluació - Quart curs (3)... Show moreIssue Date2010 - 2020 (26)2004 - 2009 (12)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC