Search
Now showing items 1-10 of 13
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015-06)
Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ...
Marc de la competència global PISA 2018: preparant el nostre jovent per a un món inclusiu i sostenible (2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-02)
Aquesta publicació és la traducció del marc conceptual de la competència global, que s'avalua per primer cop a PISA 2018. El programa PISA avalua tres dominis principals, que són la competència lectora, ...
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya (2012)
(Departament d'Ensenyament, 2012-11)
L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ...
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ...
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-01)
Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ...
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
(Departament d'Ensenyament, 2011-09)
El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ...
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
(Departament d'Ensenyament, 2012-05)
El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011.
Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-01)
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori.
Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ...
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ...