Search
Now showing items 1-10 of 10
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014)
(Departament d'Ensenyament, 2014-07)
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
(Departament d'Ensenyament, 2017-06)
Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009.
La ...
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)
(Departament d'Educació, 2020-12)
Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la ...
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
(Departament d'Ensenyament, 2018-04)
Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ...
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
(Departament d'Educació, 2008-09)
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021)
(Departament d'Educació, 2021-02)
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ...
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-01)
Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ...
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-02-11)
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ...
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(Departament d'Educació, 2006-04)
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...