Browsing o - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu by Title
Now showing items 252-262 of 262
-
TALIS 2018: síntesi de resultats (2022)
(2022-07)Quadern basat en els resultats obtinguts per l’estudi internacional TALIS aplicat el 2018, té com a objectiu conèixer i comparar l'entorn, el clima d'aprenentatge dels centres educatius i les condicions ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
(2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
TIMSS 2019: síntesi de resultats (2021)
(2021-08)El número 51 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ presenta la síntesi de resultats de l’avaluació internacional promoguda per la IEA: TIMSS 2019. Aquest estudi analitza el rendiment de l'alumnat de ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
(2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
(2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ... -
La transició de l'educació primària a la secundària (2013)
(2013-01)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament al pas de l'educació primària a la secudària, que és un dels moments clau en la trajectòria educativa de l'alumnat. El primer article, ... -
Ús d'indicadors en l'avaluació: una aplicació a l'avaluació de la Formació Professional Inicial Reglada de Catalunya: conferència de Jorge Calero [presentació] (2007)
(2007)Se centra en l'ús d’indicadors en avaluació i en la seva aplicació a l'avaluació de la formació professional reglada. Com a exemple, exposa algunes aplicacions d'indicadors construïts amb la informació ... -
Variables que influeixen en els resultats acadèmics i en els usos lingüístics de l'alumnat de 4t d'ESO: curs 2020-2021 (2022)
(2022-06)Anàlisi de les variables que influeixen en els resultats acadèmics i en els usos lingüístics de l’alumnat de quart d’ESO. A partir de les dades que s’obtenen de les proves de competències bàsiques de ...