Browsing o - Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu by Title
Now showing items 139-158 of 262
-
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
(2023-02)Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més ... -
Novetats en l'avaluació de l'educació primària 2009 (2009)
(2009-01)El número 13 dels Quaderns d'avaluació conté informació sobre la prova de competències bàsiques aplicable a sisè curs de l'educació primària aquest 2009, juntament amb altres novetats en l'avaluació ... -
Els objectius educatius europeus ET2020 a Catalunya (2019)
(2019-01)L'any 2009, el Consell Europeu va aprovar el marc estratègic Educació i Formació 2020 (ET2020: Education and Training 2020), un nou marc estratègic per a la cooperació europea en l'àmbit de l'educació ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ... -
PIRLS 2016 i TIMSS 2015: síntesi de resultats (2018)
(2018-01)En el número 39 de la col·lecció ‘Quaderns d’avaluació’ es reuneixen dos articles que són la síntesi de resultats de dues avaluacions internacionals, promogudes per la IEA: PIRLS 2016 i TIMSS 2015. La ... -
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
(2016-01)Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ... -
PIRLS 2021: síntesi de resultats (2023)
(2023-09)El número 55 del Quaderns d'avaluació presenta la síntesi dels resultats de l'avaluació internacional PIRLS, promoguda per la IEA i que, en el cas de Catalunya i l'Estat espanyol, s'hi ha fet per primera ... -
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
(2013-01)Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
PISA 2000: ítems alliberats (2005)
(2005-02)L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. ... -
PISA 2003: ítems alliberats (2005)
(2005-05)L'estudi PISA 2003, en el qual van participar 41 països i diverses regions europees, va tenir les matemàtiques com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, la comprensió lectora i les ... -
PISA 2015: síntesi de resultats (2017)
(2017-01)El número 36 de la col·lecció 'Quaderns d'avaluació' està dedicat íntegrament als resultats obtinguts per l'alumnat de 15 anys en el PISA 2015. En aquest any, el domini principal de l'avaluació ha estat ... -
PISA 2018: síntesi de resultats (2020)
(2020-01)El número 45 dels Quaderns d'avaluació està dedicat als resultats de PISA 2018. Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de ... -
PISA 2018: síntesi de resultats de comprensió lectora (2020)
(2020-12)Els resultats de PISA 2018 es van fer públics el dia 3 de desembre de 2019. El dia 15 de novembre, però, al portal de PISA de l’OCDE, hi va aparèixer una nota en què s’informava de l’ajornament de la ...