Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament
dc.contributor.authorSalleras, M. Assumpció
dc.contributor.authorEscola Joana d'Empúries (Castelló d'Empúries, Catalunya)
dc.date.accessioned2022-05-24T08:54:57Z
dc.date.available2022-05-24T08:54:57Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.citationContacte amb l'alcalde: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: M. Assumpció Salleras. Castelló d'Empúries: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joana d'Empúries, 2017.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3023
dc.description.abstractEls alumnes de 3r aprofundeixen en el coneixement del municipi. Amb aquesta finalitat decideixen demanar hora per entrevistar-se amb l’alcalde mitjançant un correu electrònic. Abans d’enviar-lo s’han d’assegurar que està ben escrit. Es planteja una activitat de revisió guiada simultània. La revisió se centra en l’estructura del gènere (parts) i en els aspectes formals (gramàtica).ca
dc.format.extent16 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleContacte amb l'alcalde: experiència d'escriptura [activitat] (2017)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Material didàcticca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix