Search
Now showing items 1-10 of 11
Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-04)
Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa ...
L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015)
Escriure a les àrees (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015)
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-05)
Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ...
Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-03)
Quan són alliberades de les regles de combinatòria imposades per la finalitat comunicativa immediata, les paraules poden esdevenir peces d’un joc, intentar equilibris gràcils a la corda de la poesia, o ...
Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-03)
A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció ...
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-02)
Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...
El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(Departament d'Ensenyament, 2016-03)
La didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la ...
Com ensenyar el procés de composició? (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015)
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit (2015)
(Departament d'Ensenyament, 2015)