• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Ara escric (Programa)
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Ara escric (Programa)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-6 of 6

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-09)
A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema ...
 

Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-09)
Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ...
 

Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-03)
La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de ...
 

Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-04)
En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció ...
 

Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-09)
Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
 

Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016) 

Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (Departament d'Ensenyament, 2016-02)
En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ...


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis FieldBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (6)Subject
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament (6)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament (6)... Show moreIssue Date2016 (6)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC