Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General de Centres Públics
dc.date.accessioned2022-04-29T05:59:32Z
dc.date.available2022-04-29T05:59:32Z
dc.date.created2021
dc.date.issued2022-01
dc.identifier.citationNous aprenentatges, nous espais. Elaboració: Direcció General de Centres Públics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2841
dc.description.abstractAquest document és una guia per plantejar l'arquitectura escolar i el nou disseny dels centres educatius públics. El seu objectiu és que els centres educatius tinguin una arquitectura versàtil i polivalent que basteixi entorns d'aprenentatge per contribuir a la millora de l'educació. Aquest protocol d'actuació parteix d'una premissa principal, l'acompanyament dels equips interdisciplinaris que dissenyaran i transformaran els espais educatius a partir de la pràctica.ca
dc.format.extent128ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofPlans d'arquitectura escolarca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleNous aprenentatges, nous espais (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacArquitectura escolarca
dc.subject.lemacEdificis escolars - Normesca
dc.subject.lemacPlans d'arquitectura escolarca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint