Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEquip LIC Servei Territorial de Catalunya Central
dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-28T09:47:37Z
dc.date.available2022-04-28T09:47:37Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.citationEstratègies de lectura: fer connexions [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Servei Territorial de Catalunya Central. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2838
dc.description.abstractUna de les estratègies clau per enfrontar-se a la comprensió d’un text és la capacitat d’anar fent connexions entre el text i el lector, entre informacions del mateix text i entre aquest i altres coneixements. En aquest dossier es presenta com ensenyar a fer connexions al llarg del procés de comprensió com una manera de potenciar un comportament reflexiu en el lector.ca
dc.format.extent41ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEstratègies de lectura: fer connexions [material didàctic] (2016)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle mitjàca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle superiorca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòriaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir