Browse by
Recent Submissions
-
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
(2010)Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010 -
Guia per a l’anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives (2010)
(2010)Aquesta guia pretén orientar el procés de canvi en els centres educatius cap a la inclusió i, d'altra banda, servir de referent per identificar les bones pràctiques inclusives que ajudin en aquest procés ... -
Informe de valoració de les unitats de suport a l'educació especial, USEE (2008)
(2008)Document que recull informació de professionals i famílies, amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de funcionament de les unitats de suport a l'educació especial (USEE) i sobre la incidència ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(2020)Aquesta publicació és una eina que s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres, amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i ... -
De l'escola inclusiva al sistema inclusiu: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú (2015)
(2015)Aquesta publicació va adreçada a tota la comunitat educativa i té com a objectiu compartir els marcs conceptuals i normatius en relació amb el sistema educatiu inclusiu, així com proporcionar elements ... -
El TDAH: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta guia descriu en l'àmbit escolar els obstacles que suposa el TDAH per al desenvolupament harmònic dels infants i dels joves. De l'altra banda, procura donar eines als docents per encaminar-se cap ... -
Les altes capacitats: detecció i actuació en l'àmbit educatiu: guia per a mestres i professors (educació primària, educació secundària obligatòria) (2013)
(2013)Aquesta col·lecció de guies té per objectiu ajudar en la detecció d'alumnes amb característiques específiques i poder atendre les seves necessitats. La col·lecció s'emmarca dins del Pla de Govern de ...