Search
Now showing items 1-10 of 33
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica.
El document conté ...
Tecnologies a l'ESO (2009)
(Departament d'Educació, 2009-07)
Educació física a l'ESO (2010)
(Departament d'Educació, 2010-03)
Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2017-01)
Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física.
El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ...
Competències bàsiques de l'àmbit lingüistic: llengües estrangeres: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de llengües estrangeres (anglès, ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria.
El ...
La literatura a l'aula: literatures catalana, castellana i universal, educació secundària obligatòria (2014)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2014-12)
Document d'orientacions pràctiques que pretén col·laborar en l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua i de la literatura des d'un enfocament competencial a partir de la lectura d'una selecció de ...
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-02)
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...
Competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors: cultura i valors ètics: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2015)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-10)
Document de suport als centres educatius per desenvolupar la matèria de cultura i valors ètics. Conté orientacions metodològiques i d'avaluació de cadascuna de les competències i continguts clau ...
Competències bàsiques de l'àmbit digital: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2015)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-11)
Publicació que forma part del currículum en l'àmbit dels aprenentatges vinculats a les tecnologies digitals. Les competències digitals són d'àmbit transversal i estan vinculades a totes les matèries del ...