• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
Search 
  •   Home
  • Àmbit Currículum i Competències bàsiques
  • Competències bàsiques: educació secundària obligatòria
  • Search
  •   Home
  • Àmbit Currículum i Competències bàsiques
  • Competències bàsiques: educació secundària obligatòria
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-9 of 9

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-10)
 

Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica. El document conté ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ...
 

Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
 

Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-02)
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació, 2021-11)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació, 2022-02)
 

Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí. El document conté les ...
 

Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llengua àrab, llengua xinesa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021) 

Departament d'Educació (Departament d'Educació, 2021-09)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llengües Estrangeres (àrab i ...


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorDepartament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (8)Departament d'Educació (1)Sanmartí, Neus (1)Xarxa de Competències Bàsiques (1)SubjectEducació secundària obligatòria - Competències bàsiques (7)Art - Competències bàsiques (1)Civilització clàssica - Ensenyament (1)Competències bàsiques - Avaluació (1)Comunicació visual - Competències bàsiques (1)Dansa - Competències bàsiques (1)Disseny curricular - Educació secundària obligatòria (1)Economia - Ensenyament (1)Emprenedoria - Ensenyament (1)Ensenyament individualitzat (1)... Show moreIssue Date2022 (1)2021 (5)2020 (3)


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC