Browsing Competències bàsiques: educació secundària obligatòria by Author "Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització"
Now showing items 1-9 of 9
-
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Sanmartí, Neus; Xarxa de Competències Bàsiques (2020-10) -
Competències bàsiques de l’àmbit artístic: música, educació visual i plàstica, arts escèniques i dansa: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2a edició, 2022)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2022-02) -
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-11)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia. El ... -
Competències bàsiques de l’àmbit lingüístic: llatí: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit lingüístic de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Llatí. El document conté les ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica. El document conté ... -
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2021-03)Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria. El ... -
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització; Xarxa de Competències Bàsiques (2019-10)Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ... -
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-07)Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ... -
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
Departament d'Educació. Direcció General de Currículum i Personalització (2020-02)Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...