Search
Now showing items 1-8 of 8
Avaluar per aprendre: instruments per a la reflexió interna (2010)
(Departament d'Ensenyament, 2010)
Durant el curs 2009-2010, en el marc del Projecte Comenius SAIL, s'han elaborat uns qüestionaris, validats i implementats per la Xarxa CB, per ajudar els centres a iniciar una reflexió interna sobre ...
Avaluar per aprendre: instruments per avançar cap a l'avaluació per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat (2011)
(Departament d'Ensenyament, 2011)
Durant el curs 2010-2011 i 2011-2012, s'han encetat processos de formació entorn de l'avaluació i s'han posat en pràctica a les aules alguns instruments d'avaluació per aprendre. L'avaluació formativa ...
Com millorar una activitat d’avaluació per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials? (2019)
(Departament d'Educació, 2019)
Rúbrica docent: autoavaluació d’un treball per projectes (2019)
(Departament d'Educació, 2019)
Activem-nos! Algunes preguntes sobre el treball per projectes (2019)
(Departament d'Educació, 2019)
Formar per transformar: la Xarxa de Competències Bàsiques, un model de professionalització docent (2019)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2019-10)
Aquesta publicació proporciona la base conceptual del model de professionalització docent de la Xarxa Cb. Fa palès el concepte de la innovació com a transformació, la visió del lideratge compartit i ...
Com revisar els objectius d’aprenentatge per afavorir l’adquisició de competències? (2019)
(Departament d'Educació, 2019)
El treball per projectes: aprenentatge autèntic (2019)
(Departament d'Educació, 2019-11)