Resolució definitiva de 25 de juliol de 2013, per la qual s'adjudiquen les destinacions provisionals al personal funcionari i interí del cos de mestres i dels cossos de professorat d'ensenyaments secundaris amb efectes d'1 de setembre de 2013 (25.07.2013)
Tipus de document
Altres
Citació
Resolució definitiva de 25 de juliol de 2013, del subdirector general de Plantilles, Provisió i Nòmines, per la qual s'adjudiquen les destinacions provisionals al personal funcionari i interí del cos de mestres i dels cossos de professorat d'ensenyaments secundaris amb efectes d'1 de setembre de 2013. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2013.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Plantilles, Provisió i Nòmines
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2013-07-25Extensió
2
Col·lecció
Disposicions del Departament d'Educació;
Matèries (LEMAC)
Mestres - Selecció i nomenament
Professors - Selecció i nomenament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Saló de l'ensenyament 2014: jornada formativa (2014)
Consell Interuniversitari de Catalunya; Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat; Departament d'Ensenyament. Subdirecció General d'Innovació, Formació i Orientació (2014-04)Recull de les presentacions del Saló de l'ensenyament elaborades per a la jornada formativa anual. -
Resolució de 31 d'agost de 2016 per la qual es dóna publicitat als centres participants en els programes d'innovació pedagògica de la subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme el curs 2015-2016 (31.08.2016)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2016-08-31) -
Llegir en pantalles [presentació] (2015)
Queralt Catà, Enric; Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de LLengua i Plurilingüisme (2015-04)Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit ...