Browsing Plans de prevenció de la violència en l'entorn escolar by Issue Date
Now showing items 1-20 of 23
-
Protocol per a l'atenció i acompanyament de l'alumnat transgènere en els centres educatius [protocol] (2018)
(2018)Protocol elaborat per donar compliment a la Llei 11/2014, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, trangèneres i intersexuals i per a eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia i a ... -
Protocol de prevenció, detecció i actuació davant situacions de violència envers treballadors dependents del Departament d’Ensenyament que presten serveis en centres educatius públics i serveis educatius, produïdes com a conseqüència de l’exercici de les seves funcions, i de danys als béns de l’Administració, causats per membres de la comunitat educativa i/o tercers (18.01.2018)
(2018-01-18)L’objecte d’aquest protocol és definir un procediment de comunicació i actuació entre les diferents unitats del Departament (direcció del centre de treball, inspecció d’educació, assessoria jurídica, ... -
Protocol de prevenció, detecció i actuació davant situacions de violència envers treballadors dependents del Departament d’Educació que presten serveis en unitats administratives, produïdes com a conseqüència de l’exercici de les seves funcions, i de danys als béns de l’Administració (26.02.2019)
(2019-02-26)L’objecte d'aquest protocol és definir un procediment de comunicació i actuació entre les diferents unitats del Departament d’Educació davant de situacions de violència per part d’usuaris o persones ... -
Les escoles lliures de violències (2021)
(2021-03)L'objecte d'aquest pla és la prevenció, intervenció i seguiment de les situacions de violència que afecten menors. El pla vol donar resposta a totes les situacions de violència en l'àmbit educatiu, ... -
Què és la UsApps? [infografia] (2021)
(2021-06)La UsApps és una aplicació web del Departament d’Educació per comunicar i denunciar situacions de violència, que pot viure tot l’alumnat de Catalunya, de forma fàcil i eficaç. S'adreça a l’alumnat, ...