dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T15:45:44Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T15:45:44Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.citation | L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/1254 | |
dc.format.extent | 2 | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Tast de dades. CSASE;23 | |
dc.title | L’alumnat desfavorit és resilient en comprensió lectora a Catalunya? (2021) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa - Catalunya | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Catalunya - Estadístiques | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius - Catalunya | ca |
dc.subject.lemac | Lectura - Comprensió - Avaluació | ca |