Search
Now showing items 1-10 of 11
La biblioteca escolar com a eina d’inclusió (2021)
(Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics, 2021-06)
Les nostres lectures (2022)
(Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics, 2022-11)
Aquest document té la intenció de ser un recurs de llarga durada en el qual un grup classe reculli les lectures que comparteix al llarg de l’escolaritat, així com aquelles activitats importants al voltant ...
Trastorn específic del llenguatge: TEL, TDL: orientacions per a docents (2022)
(Departament d'Educació, 2022)
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Orientacions per a la reobertura de les biblioteques escolars (2020)
(Departament d'Educació, 2020-06)
BE21: apunts per a la biblioteca escolar (2020)
(Departament d'Educació. Servei de Suports i Recursos Lingüístics, 2020-07)
Recull de textos sobre biblioteques escolars d'educació primària i secundària.
Posseir la poesia: recull d’activitats (2a edició) (2020)
(Departament d'Educació, 2020-07)
Propostes per fomentar la lectura en temps de confinament (2020)
(Departament d'Educació, 2020-03)
Dinamitzem? Propostes per a la biblioteca escolar (2020)
(Departament d'Educació, 2020-07)
Posseir la poesia: recull d’activitats (2020)
(Departament d'Educació, 2020-03)