Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digitalca
dc.date.accessioned2021-01-18T10:33:32Z
dc.date.available2021-01-18T10:33:32Z
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.citationOrientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO. Elaboració: Direcció general d’Innovació, Recerca i Cultura Digital. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/1164
dc.description.abstractAquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de l'educació secundària obligatòria així com recursos per avaluar el progrés de l'alumnat al llarg de l'etapa. És clau tenir present que l'abordatge de l'assoliment de la competència digital requereix una planificació compartida i la implicació de totes les matèries.ca
dc.format.extent36 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesPla d’educació digital de Catalunya 2020-2023
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
dc.titleOrientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEnsenyament virtualca
dc.subject.lemacInternet en l'ensenyament - Catalunyaca
dc.subject.lemacTecnologia de la informació - Ensenyamentca
dc.subject.lemacPlans d'educació digitalca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint