Search
Now showing items 1-10 of 102
El currículum competencial: implicacions metodològiques i avaluatives. Aportacions des de la recerca [presentació] (2022)
(Departament d'Educació, 2022)
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica.
El document conté ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: primer cicle (2015)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2015-06)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el primer cicle d'educació infantil i dóna orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Els dos objectius ...
Oportunitats del nou currículum: instituts, primera sessió [presentació] (2022)
(Departament d'Educació, 2022-05)
Tecnologies a l'ESO (2009)
(Departament d'Educació, 2009-07)
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-10)
Indicacions sobre els nous currículums dels ensenyaments (07.06.2022)
(Departament d'Educació, 2022-06-07)
Educació física a l'ESO (2010)
(Departament d'Educació, 2010-03)
Competències bàsiques de l'àmbit de l'educació física: identificació i desplegament a l'educació secundària obligatòria (2a edició, 2017)
(Departament d'Ensenyament. Servei de Comunicació i Publicacions, 2017-01)
Publicació que s'adreça als centres a l'hora de desenvolupar el currículum de l'àmbit de l'educació física.
El document conté les dimensions, les competències graduades en tres nivells d'adquisició ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020-01)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ...