Search
Now showing items 1-10 of 13
Avaluar és aprendre: l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-10)
Competències bàsiques de l’àmbit social: cultura clàssica: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Cultura Clàssica.
El document conté ...
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura àrabs (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-02)
Currículum basat en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i en l'ensenyament competencial i s'alinea amb el currículum de llengües estrangeres publicat en el Decret 187/2015, de 25 ...
Competències bàsiques de l’àmbit social: economia i emprenedoria: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2021-03)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit social de l'ESO pretén ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de les matèries d'Economia i Emprenedoria.
El ...
Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-07)
Aquesta publicació s'adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres amb l'objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement ...
Programar per competències a l’educació secundària obligatòria: una eina per a la reflexió pedagògica i la presa de decisions dels equips docents (2a edició, 2020)
(Departament d'Educació. Gabinet Tècnic, 2020-02)
Orientacions per abordar les programacions com a oportunitat de reflexió pedagògica entre tots els membres dels òrgans de coordinació didàctica i dels equips docents, dins l'autonomia de centre. Programar ...
Competències bàsiques de l’àmbit de cultura i valors: filosofia: identificació i desplegament a l’educació secundària obligatòria (2021)
(Departament d'Educació, 2021-11)
Aquest document d'orientacions de competències bàsiques de l'àmbit de cultura i valors de l'ESO té l'objectiu d'ajudar els centres a l'hora de desenvolupar el currículum de la matèria de Filosofia.
El ...
Currículum i orientacions: bloc transversal de coneixement de la llengua i la cultura xineses (2020)
(Departament d'Educació, 2020-12)
El currículum que presentem s'inspira en el Marc europeu comú de referència per a les llengües i es basa en l'ensenyament competencial, s'alinea, doncs, amb el currículum de llengües estrangeres publicat ...
Orientacions per a l'avaluació: educació infantil: segon cicle (2020)
(Departament d'Educació. Servei de Currículum d’Educació Infantil i Primària, 2020-01)
La publicació descriu les característiques de l'avaluació en el segon cicle d'educació infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa. Inclou un recull ...