Now showing items 1670-1689 of 5242
-
Estudi PISA 2009: avançament de resultats (2011)
(2011-04)El número 19 de la col·lecció Quaderns d'avaluació està dedicat íntegrament als resultats de l'estudi PISA 2009. Després d'una breu introducció a l'estudi internacional i de presentar la competència ... -
Estudi sobre la participació en les classes d'educació física a les Terres de l'Ebre (2008)
(2008)Treball d'investigació sobre les causes de la no participació en les sessions pràctiques d'educació física a les Terres de l'Ebre. S'adjunten els resultats estadístics per grups de causes, les anàlísis ... -
Estudi sociodemogràfic i lingüístic de l'alumnat de quart d'ESO a Catalunya 2006-2013-2021 (2021)
(2021-11)L'estudi consisteix en la descripció i l'anàlisi dels resultats obtinguts amb l'aplicació d'un qüestionari sociodemogràfic i d'usos lingüístics a una mostra de 3.205 alumnes de quart d'ESO que van fer ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)En aquesta publicació, hi podreu consultar els resultats del qüestionari sociolingüístic aplicat a una mostra d’alumnat de quart d’ESO l’any 2022. S’hi analitzen les dades sociolingüístiques familiars, ... -
Estudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022 (2023)
(2023-10)Aquest informe presenta els resultats de la primera onada d’un qüestionari aplicat a una mostra d’alumnat que va participar en l’avaluació de sisè de primària del curs 2021-2022. La finalitat de l’enquesta ... -
Estupor i tremolors, d'Amélie Nothomb [ressenya] (2020)
(2020-11)Sinopsi de l'obra llegida al Club de Lectura dels ODS. -
Exemple de prova de lectura: cicle inicial [material didàctic] (2a edició, 2016)
(2016-04)Aquesta prova té com a finalitat avaluar l’habilitat lectora de l’alumnat que acaba el cicle inicial de primària. Ha estat concebuda perquè, mitjançant la seva aplicació, el docent obtingui informació ... -
Experi-MAT: jocs manipulatius i d’enginy matemàtics (2019)
(2019-10-09)Dossier amb les 25 propostes lúdiques i manipulatives que completen la caixa pedagògica.