Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.
Nota
Últim informe d’una sèrie de quatre sobre la situació de l'ESO a Catalunya. Els títols són indicatius del contingut: "Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO: curs 2018-2019", "L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO: curs 2018-2019", "Anàlisi del context de les direccions de secundària: curs 2018-2019" i finalment "Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019".
Citación
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019. Coordinadors: Joan Mateo Andrés, Carmina Pinya Salomó, Ernest Querol Puig, Helena Pol Salvà. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació, 2020.
Documentos
Derechos
Aquest llibre està publicat amb una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial Compartir igual 3.0 Espanya.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Pol Salvà, Helena, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-10Extensión
77
Colección
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu;25
Materias (LEMAC)
Professors - Educació secundària obligatòria - Catalunya
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ...